Henkilökunta tutuksi juttusarja jatkuu: Asiakaspalvelun kausityöntekijä Janika esittäytyy

Blogissa on pyörinyt juttusarja, jossa työntekijämme ovat esittäytyneet ja kertoneet omin sanoin itsestään sekä työstään Lammaisten Energiassa. Tällä kertaa työkokemuksesta kertoo palveluneuvoja Janika Tiiromäki.

Pääsin kausityöntekijäksi Lammaisten Energialle toukokuussa. Tämän "kesäpestin" aikana on pyöräilty lumisateessa haastepyöräilyn merkeissä ja vietetty Energiahulinoita syksyisessä tihkusateessa. Sää ei ehkä aina ole hellinyt, mutta mukavia työhetkiä on koettu monia.

<p>Toukokuussa FUN-24h pyöräilytapahtumassa sää yllätti kylmästi.<br></p>

Toukokuussa FUN-24h pyöräilytapahtumassa sää yllätti kylmästi.

Sain varmistuksen ajatukselleni siitä, että säännöllinen toimistotyö on minulle mieluisin työmuoto, kun ennen olin tehnyt vähän päinvastaista. Olen saanut hoitaa myyntireskontraa pitkäaikaisen reskontranhoitajan, pian eläkkeelle jäävän Maarit Anttilan, lomaillessa. Asiakaspalvelutyötä olen tehnyt koko työikäni ja sitä olen jatkanut myös Lammaisten Energialla, toisinaan puhelimessa neuvoen mm. sopimuksiin liittyvissä asioissa ja toisinaan kasvokkain kun asiakkaat poikkesivat toimistolla. On ollut hienoa työskennellä paikassa, jossa asiakaspalvelun ja -kontaktien muodostamista pidetään arvossaan ja asiakkaalle saa rehellisesti kertoa miksi asiat ovat niin kuin ovat. Entisenä luvialaisena ja nykyisenä porilaisena olen jälleen saanut kokea pienemmän paikkakunnan hienouden: sen kun ihmiset tuntevat toisiaan paremmin ja ottavat osaa paikalliseen toimintaan.

<p>Kesän ja syksyn aikana Janika on työskennellyt asiakaspalvelussa.<br></p>

Kesän ja syksyn aikana Janika on työskennellyt asiakaspalvelussa.

Yhden monista hienoista hetkistä koin ennen syyskuun loppua, kun "kesäpestiäni" jatkettiin vuoden vaihteeseen. Tämä tuli minulle yllätyksenä, josta olin todella onnellinen. Ehkä parasta kaikessa on kuitenkin ollut se mahtava työilmapiiri, jota ei ihan itsestäänselvyytenä voi pitää. Statukset ja tittelit heitetään viimeistään kahvihuoneessa nurkkaan. Kunnioitus työtovereita kohtaan näkyy teoissa, asioiden hoitumiseen voi luottaa. Tämän tekstin päätän kiitoksiin: kiitokset työtovereille ja asiakkaille, jotka positiivisella asenteellaan tekevät työstä paljon muutakin kuin "pelkkää työtä".

Janika Tiiromäki