Maksuhäiriöt ja perintä ​

Maksumuistutus

Mikäli sähkölaskusi jää maksamatta, saat maksumuistutuksen noin viikon kuluessa laskun eräpäivän jälkeen. Mikäli maksu jää edelleen avoimeksi muistutuksessa olevan eräpäivän jälkeen, siirrämme saatavan Perintätoimisto Lowell Oy:n hoidettavaksi.

Perintätoimisto Lowell Oy

Laskun siirryttyä perintätoimiston käsittelyyn, maksuaikaa ja maksusopimuksia koskevat yhteydenotot tehdään suoraan Lowell Perintään. Kun laskut siirtyvät perintätoimistolle, sähkölaskun lisäksi sinun tulee maksaa myös erilliset perintäkulut. Tässä vaiheessa suoritukset maksetaan perintätoimiston ilmoittamalle pankkitilille.

Lindorffin asiakaspalvelu:

  • henkilökohtainen asiakaspalvelu päivystää palvelunumerossa 010 270 0345 ma−pe kello 8−20 ja la kello 10−15
  • muina aikoina voit ottaa yhteyttä tekstiviestillä tai sähköpostilla
  • tekstiviestipalvelu: 050 430 5526, sähköposti: palvelu@lowell.fi

Katkaisuvaroitus

Mikäli perintätoimisto ei saa suoritusta, lähettää se katkaisuvaroituksen. Varoituksessa on mainittu eräpäivä, jota noudattamalla vältät sähkön toimituksen katkaisun. Mikäli suoritusta ei edelleenkään saada, katkaisemme sähköntoimituksen. Sähköntoimituksen katkaisun jälkeen sinun on maksettava perintätoimiston ilmoittaman saatavan lisäksi hinnastomme mukaiset katkaisu- ja jälleenkytkentämaksut (työaikana klo 8-14 välillä, 112 € ja työajan ulkopuolella klo 14-20 välillä 215 €), ennen kuin sähkö uudelleen kytketään.

HUOM. Katkaisun jälkeen, tulee kaikki erääntyneet saatavat olla maksettu, ennen kuin sähköt uudelleen kytketään.